thesimsyoshi

Alla inlägg under november 2018

Det finns inget inlägg det här datumet.
Välj ett annat datum i kalendern.

Hej Hopp!

                MEN HEJ

Vad kul att du har lyckats klicka dig hit! Som du nog redan har märkt är detta en simsblogg. Och jag som driver denna är en filur på tolv vårar som kallas Yoshi, men heter egentligen Emma.

Jag försöker så ofta jag kan blogga om spelet. Downloads, fusk, tips, guider och annat skoj!

Mer ska jag inte avslöja, kika in i inläggen och lämna en kommentar!

Frågorna ställer du i frågerutan. 

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilket är det bästa Sims 3-expansionen?
 Destination Världen
 Drömjobb
 Kvällsnöjen
 Leva Livet
 Husdjur
 Årstider
 Övernaturligt
 Universitetsliv
 I Rampljuset

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2018 >>>

Regler

Regler på bloggen:


*Du får absolut inte kopiera någon av mina texter utan mitt tillstånd.

* Kommentera inget kränkande, bara kritik i så fall.

* Larviga frågor/kommentarer tas bort.

* Ställ frågerna i frågerutan sålänge det inte handlar om ett visst inlägg.

*Skriv samma fråga bara EN gång

 

 

 

 

Nedräkning: Sommarparadis

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

.

Tiny Hand

Ovido - Quiz & Flashcards